Oleee Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Yes, da var det duket for et nytt antenne spørsmål igjen! :D Har fjernet antenna i forskjermen og vil heller egentlig ikke borre et nytt hull i taket for en antenne...er tross alt mange som har 16v antenna, så derfor lurer jeg på om folket har forslag til en diskrè innvendig antenne eller "noe annet"? Kanskje hai-finne kunne vært noe å vurdere også? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Får jo alltids sånn antenne du fester på frontruta innvendig. Er jo også et alternativ. Haifinne blir i mine øyne en smule harry. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 jeg har en anntenna min inne i dashbordet! fumgere utmerket! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Henger meg på denne jeg. Hvor får man kjøpt greie innvendige antenner? Titter etter det selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Henger meg på denne jeg.Hvor får man kjøpt greie innvendige antenner? Titter etter det selv :) brukte en som var beregnet på å sitte utefor bilen! får inne alle kanalen og forholdene er stabile! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 brukte en som var beregnet på å sitte utefor bilen! får inne alle kanalen og forholdene er stabile! Bilde av din antenne? :) Stor? Liten? Pris og hvor får man kjøpt det? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Bilde av din antenne? :) Stor? Liten? Pris og hvor får man kjøpt det? kan sikkert lure til ett bilde etterpå! ligger bak spillern og mot pasasjersiden. du kan sikkert bruke den du tok av skjermen din. denj jeg brukte var i vertfall en slik, brukte en fra en ford min far hadde liggende jeg da, er vel 1meter kanskje... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 jeg har innvendig antenne på golfen min.. den sitter bak speilet.. funker jævla dårlig selvom det er med forsterker Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg