oledeg Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Sist konkuranse hadde jeg problemer med strømmen. Etter denne kjøpte jeg ett HC2400 batteri som skulle løse dette problemet, men noen svarte at de var litt skeptiske (sikkert ironisk ment). Men jeg må jo være sikker Derfor er det nå 4 x HC 2400 i bilen. Trur dere at dette holder ? hehe sorry måtte bare lage denne tråden.... Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojomann Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 skal du stille i ekstrem klasse?? hehe, er vel litt over kill. blir spennenes å se bilen din på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 skal du stille i ekstrem klasse??hehe, er vel litt over kill. blir spennenes å se bilen din på torsdag. Litt overkill ja :) Liker overkill jeg. Skal stille i super street open. Gleder meg til å teste det :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 gratulerer med nye batterier batterier:) gleder meg til å se bilen din på lørdag, tror du klarer deg greit når det gjelder strøm hvertfall:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 er ingenting som heter "overkill" eller "for mye effekt"... :D men tror nok det der skal holde en god stund ja, hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 er ingenting som heter "overkill" eller "for mye effekt"... :Dmen tror nok det der skal holde en god stund ja, hehe. :) Trenger bare lade batteriene før gatebil, så har jeg nok strøm til noen dager :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Vi skulle ha sveiset litt mens du hadde det oppsettet i bilen din... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Vi skulle ha sveiset litt mens du hadde det oppsettet i bilen din... Mvh Pål Med batteriene som strømkilde ja? ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bare å kortslutte, det. Moro, moro! :) "Sidenote": Batterifestet løsnet da jeg hadde et Optima yellow top under panseret i en tidligere bil - gnistene sto under panseret og batterifeste-greia smeltet delvis av, men batteriet var like fint og fungerte like godt etterpå. ;) Now that's quality! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bare 4 batterier i Super Street !!?? Det er faktisk veldig lite i den klassen Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bare 4 batterier i Super Street !!?? Det er faktisk veldig lite i den klassen Når man bruker Kinetik trenger man ikke flere, skulle man brukt f.eks Northstar eller lignende måtte man nok mangedoblet dette ja, dette burde jo du være klar over Tor Steinar :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Når man bruker Kinetik trenger man ikke flere, skulle man brukt f.eks Northstar eller lignende måtte man nok mangedoblet dette ja, dette burde jo du være klar over Tor Steinar :D Hehehehehe..... Og du vet vel hvor mange Kinetik batterier Scott Owens bruker ?...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hehehehehe..... Og du vet vel hvor mange Kinetik batterier Scott Owens bruker ?...... helledussen, han bruker jo de små da, så han måtte jo ha 128 stk for å kompensere, ikke min feil at han ikke har råd til å kjøpe det største med en gang :fatality: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 helledussen, han bruker jo de små da, så han måtte jo ha 128 stk for å kompensere, ikke min feil at han ikke har råd til å kjøpe det største med en gang :fatality: Hehehehehehe....... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bare 4 batterier i Super Street !!?? Det er faktisk veldig lite i den klassen Tok det dær ganske nære, Så jeg må vel overga meg selv neste gang da :) Hvor mange ville du hatt inn i en bil ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg