Gå til innhold

Spotting på å runt bodö..

Ranger emnet


MsRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så har vi jo den BMW 645'en (grønn med uorginale felger 20" tror jeg det er) til en kar på jobben som ruller i byen :)

 

 

Tror ikke den ruller i bodø nå lengre.. svigerfaren min sin:P er btw 21" felger:P

drit rå:P

 

går ut i fra vi tenker på samme. siden det bare har vært en grønn 645 i bodø i d siste:P

-Bmw 320Turbo

x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:)

x *Nissan 200sx rs13

x *Bmw E30

x *90 Mod Crx V-tec :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøø, nei, den blei solgt dit i feb, mars en gang..

 

samme for meg asso...så lenge den er borte er det bare velstand egentlig:)

 

og den grønne BMW 645 så jeg i byen nå i starten av december...

 

kan nevne at sjefen min har en svart 2005 BMW 528.. med full M5-styling til en verdi av 100 000,- han har satt i kompressor til 100 000,- bilen har vel totalt rundt om en 350 gamp og skal selges snart for rundt om en 600 000 (tror jeg) er vel firma-trimmet i sør-norge en plass!!

 

tror jeg hvet hvem som eier den svarte golf 4 GTI'en som går her...er vel en lagergutt på elkjøp tror jeg.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vet jeg en kompis av meg som bor på støver har kjøpt en 2000 mod eller noe golf gti. men har ikke sett den enda så jeg vet ikke hvilken farge den er. skal vel være ca 200 - 220 hk. Merca til Tom på Caro er jo også litt tøff...

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi jo cadilacen til han svensken på bil og transmition

Han har vell en srt10 og.. å en bjuick riviera som han bygger på.. hört rykta om v8 me kompressor og mye mye häst :) så nsxen til sofus.. rx7n til juisti elr kordan han staver. s3n til patric å alle di bilan.. lista e lang

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nevne at sjefen min har en svart 2005 BMW 528.. med full M5-styling til en verdi av 100 000,- han har satt i kompressor til 100 000,- bilen har vel totalt rundt om en 350 gamp og skal selges snart for rundt om en 600 000 (tror jeg) er vel firma-trimmet i sør-norge en plass!!
LOL :shake

 

tror jeg hvet hvem som eier den svarte golf 4 GTI'en som går her...er vel en lagergutt på elkjøp tror jeg.!!

 

Du meiner den svarte som ser heilt orginal ut?

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den ruller i bodø nå lengre.. svigerfaren min sin:P er btw 21" felger:P

drit rå:P

 

går ut i fra vi tenker på samme. siden det bare har vært en grønn 645 i bodø i d siste:P

 

Er/har knut vært gift? :P

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår