nitewlkr Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 har også manuelle M3 speil... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 lakket i "din" farge?? ok,mn d er jo sann man får kjøpt kopi shitt til 600kr d...hehe;) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Polo_gti16v lakket i "din" farge?? ok,mn d er jo sann man får kjøpt kopi shitt til 600kr d...hehe;) de er sorte dvs ulakkerte.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Okej...pris da ? er d samme festa til alle poloer? 6n asså? 3 og 5 dørs lixom? Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Polo_gti16v Okej...pris da ? er d samme festa til alle poloer? 6n asså? 3 og 5 dørs lixom? kom med bud.... speilene er like på 3 og 5 dørsHar også en rotrex kompressor liggende dersom noen trenger dette.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by nitewlkr kom med bud.... speilene er like på 3 og 5 dørs Har også en rotrex kompressor liggende dersom noen trenger dette.... info om kompressor.. speilå kan du få 400 for.. då betale du frakt te haugesund.. mitt bud :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Gou info om kompressor.. speilå kan du få 400 for.. då betale du frakt te haugesund.. mitt bud :cool: rotrex kompressor sett med alt unntatt chip/tilleggs sprut for mer infor sjekk http://www.kompressor.no ang speila så utgår det... frakten alene er jo 1/4 av den prisen der Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 nitewlkr, du skulle sette den inn i vinter... kan du gi ett estimat på hvor mye tid det tar + hvor mye det koster, evt om man kan gjøre det selv uten mye erfaring. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by nitewlkr rotrex kompressor sett med alt unntatt chip/tilleggs sprut for mer infor sjekk http://www.kompressor.no ang speila så utgår det... frakten alene er jo 1/4 av den prisen der får dei jo him for 700 nye... gi meg beskjed viss du ikkje får mær for dei ;) prisklasse har du tenkt på kompressor`n da ? nye eller gammale ? km f.eks ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by Gou får dei jo him for 700 nye... gi meg beskjed viss du ikkje får mær for dei ;) prisklasse har du tenkt på kompressor`n da ? nye eller gammale ? km f.eks ? kompressorkitet går for 10k... kjørt 1 sesong på bil Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 info om kittet da nitewlkr... får ikke solgt det uten vi vet hva det går i... og kompressor.no er helt uforståelig :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by mjepson info om kittet da nitewlkr... får ikke solgt det uten vi vet hva det går i... og kompressor.no er helt uforståelig :) Som jeg skrev inneholder det alt.... unntatt innspr deler Det vil si,kompressor,festebrakett,reim,oljekjøler og i/c pluss endel slanger.... du trenger kun da å mekke oljeretur til bunnpanne og silikonskjøter til rørene.Har aldri montert det på bilen (den selges og kjøper er ikke interesert i det) derfor vet jeg ikke hvor stor jobb det er... men settet koster iaf ca 25k + moms nytt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by nitewlkr Som jeg skrev inneholder det alt.... unntatt innspr deler Det vil si,kompressor,festebrakett,reim,oljekjøler og i/c pluss endel slanger.... du trenger kun da å mekke oljeretur til bunnpanne og silikonskjøter til rørene.Har aldri montert det på bilen (den selges og kjøper er ikke interesert i det) derfor vet jeg ikke hvor stor jobb det er... men settet koster iaf ca 25k + moms nytt Kjøperen har nemlig hatt kompressor....Skal ha familiebil nå...!!:D :D :D :D :D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg