erst Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hei Har et merkelig lite "problem" som jeg har problemmer med å se noen logisk forklaring på. Har en teori, men den deler jeg ikke her :D Når jeg trykker cluthen inn, helt inn til bunns, slik at bilen renner fritt og samtidig svinger. Merker jeg at når jeg kommer til et bestemt punkt så hopper cluthcen ut litt.. kommer mot meg på vei ut, men ikke mye. Bare slik at det blir litt risting i pedalen. :hvaskjera Noen som har opplevd noe lignende? Altså bilen fungerer eller perfekt, er ikke alltid jeg merker det heller, men det har forekomt hyppig nå i det siste, og jeg er litt bekymret. Har absolutt ikke råd til noen store reprasjoner. Må isåfall være noe JEG kan klare selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Bumper denne... noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 har mine store tvil om at det er clutchen som forårsaker dette! vil mistenke drivknuter før den tid egentlig :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 har mine store tvil om at det er clutchen som forårsaker dette! vil mistenke drivknuter før den tid egentlig :) Enig, men når clutchpedalen "rister" mens jeg trykker inn pedalen til bunns, da skurrer det litt for meg? :S Skal kjøre bilen over en grav imorgen å ta en titt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 det er jeg litt enig i! ta den på bukk og kikk litt rundt! husk at ørsmå vibrasjoner kan føles i clutchpedalen da! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg