R34GTT Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av en 99 mod. R34 GTT. Bilen ankommer vel Norge i løpet av Januar. Bilder og info kommer senere. Har bare et par bilder forløpig.. Da har jeg fått noen fler bilder... Ikke av beste kvalitet disse heller, men noe bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nice! Rwd og Rb25 ikke sant? Men går du ikke på ett lite avgiftshopp om du tar den inn i januar? Eller blir dette bare rødskilt bil? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Det ligger jo en tråd om denne bilen ute allerede på forumet. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Slettet de. Lagde ny bruker. Jeg fikk ikke endre innstillinger på profilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nice! Rwd og Rb25 ikke sant? Men går du ikke på ett lite avgiftshopp om du tar den inn i januar? Eller blir dette bare rødskilt bil? Den vil gå opp litt hvis det blir som regjeringen vil ha det. jeg skal ha skilt på den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Den var rå! Hvem tar den inn for deg og hvor mye kostet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Fet bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Den var rå! Hvem tar den inn for deg og hvor mye kostet den? Bilen er rå. Legg merke til Top Secret logoen på siden, i bakruten og på intercooleren.. Hmmm... spent. hehe. Det er Alfaset Auto som tar inn bilen og registrerer den for meg. Hva det koster holder jeg for meg selv. Det er ikke interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bilen er rå. Legg merke til Top Secret logoen på siden, i bakruten og på intercooleren.. Hmmm... spent. hehe. Det er Alfaset Auto som tar inn bilen og registrerer den for meg. Hva det koster holder jeg for meg selv. Det er ikke interessant. Tror du han hadde spurt hvis det ikke var interessant? Kanskje han selv lurer på å ta inn en lignende bil, hva blir det å koste alt i alt? Det lurer jeg også på, hvilken prisklasse disse bilene er i. Gratulerer med fin bil, forresten! Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Tror du han hadde spurt hvis det ikke var interessant?Kanskje han selv lurer på å ta inn en lignende bil, hva blir det å koste alt i alt? Det lurer jeg også på, hvilken prisklasse disse bilene er i. Gratulerer med fin bil, forresten! En sånn bil med det utstyret ligger på rundt 500000,- Det finnes jo orginale biler til en billigere penge. Ring Alfaset Auto hvis du/dere er interessert i en 34GTT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 En sånn bil med det utstyret ligger på rundt 500000,- Det finnes jo orginale biler til en billigere penge. Ring Alfaset Auto hvis du/dere er interessert i en 34GTT. 500000 var sykt mye for den bilen. Når regner du med å få bilen i hus med hvite skilter? :worshipnissan Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R34GTT Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ikke med alle delene som sitter i denne.. Bilen kommer i januar. vi har en del vi må gjøre før vi får godtkjent bilen sånn den er nå. Den blir klar til våren uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Får du Skyline me høyre-ratt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Får du Skyline me høyre-ratt ;) De kommer bare med høyre ratt orginalt. ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 men..mener at jeg har sett di me høyre-ratt.. men kan godt tenkes at jeg tuller når jeg sier så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg