skhaheim Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tenkte å bytte kjøleveska på 2,5 V6 selv. Noen her som har peiling på dette? Hvor skal det tappes for å få ut alt? Er det noen lufteskruer som skal slippe ut luft? Noen med peiling som kan gi noen tips? Har forøvrig kjøpt en kjølesystemtester med trykkmåler (til ett par lapper) som kan kjøre opp trykket i systemet ved lufting. Hvor mye trykk skal en bruke? hmmm... :bok: sjekka Haynes boka men denne var ikke for 2,5 V6... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skhaheim Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 bump.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunny_builder Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 bump.. Vel, hvis du ikke klarer denne jobben så tror jeg det er bedre at du lar en som vet å skru opp tømmeskruen (som regel under radiatoren) gjøre det ;), hvilket jeg antar besvarer problemet ditt. Trykket er kun godt for en ting, og det er å blåse væska ut av kjølesystemet. Hvor mange bar som må til er jeg ikke sikker på, men det må vel en bar til for å frigjøre termostat fjæra (slik at væska går inn i returen på radiatoren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg