henrix Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 jeg ønsker å kjøpe noen renault 5 deler!:) alt er egentlig av interesse:) men hovedsaklig er jeg ute etter bakluke og frontfanger (mulig fra en turbo!) og frontrute! men alt av interesse! bare ta kontakt! helst PM:) mvh Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lothen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 jeg ønsker å kjøpe noen renault 5 deler!:) alt er egentlig av interesse:) men hovedsaklig er jeg ute etter bakluke og frontfanger (mulig fra en turbo!) og frontrute! men alt av interesse! bare ta kontakt! helst PM:) mvh Kristian Er vel ikke intressert i en lysbryter/hendel? Siter Samme hva du sier, så har du ræva bak :) - 1987 740 Turbo Intercooler - 1983 760 GLE 16Valve - 1989 760 GLE (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 opp! Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 :bump: Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg