OddiS Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Jeg har et audi s ratt jeg gjerne vil bli kvitt. Det er med airbag, og er i tipp-top stand. Bilde kommer seinere. Bud Ønskes: Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Og budene ligger på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 1000,-? Kom med prisantydning Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by spewster 1000,-? Kom med prisantydning Rattet har en nypris på mellom 10 og 11000, og jeg ønsker meg 5-6000 for det... Det er i perfekt stand. Interessert? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by OddiS Rattet har en nypris på mellom 10 og 11000, og jeg ønsker meg 5-6000 for det... Det er i perfekt stand. Interessert? Hvor har du det at det koster så mye fra da? :rolleyes: Skulle gjerne hatt et slikt ratt jeg.. men kjøper nok aldri noe ratt til 5000,- Da bruker jeg heller plank! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by NoLimit Hvor har du det at det koster så mye fra da? :rolleyes: Skulle gjerne hatt et slikt ratt jeg.. men kjøper nok aldri noe ratt til 5000,- Da bruker jeg heller plank! :D Jeg prata med gutta på møller bilskade. Der sa dem det. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by OddiS Jeg prata med gutta på møller bilskade. Der sa dem det. Gutta på møller aner ikke hva de driver med... hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by NoLimit Gutta på møller aner ikke hva de driver med... hehe ;) Hehe Kansje ikke men når det gjelder pris, tror jeg nok at dem har rett. Det er tross alt et ratt med airbag, og de er sykt dyre. Jeg kan strekke meg ned til 4000,- Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by OddiS Hehe Kansje ikke men når det gjelder pris, tror jeg nok at dem har rett. Det er tross alt et ratt med airbag, og de er sykt dyre. Jeg kan strekke meg ned til 4000,- Ja de koster vel penger dem.. Veldig lyst på et slikt ratt. Men syns det er litt mye penger. Tenke på det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by NoLimit Ja de koster vel penger dem.. Veldig lyst på et slikt ratt. Men syns det er litt mye penger. Tenke på det. :) Jeg er også villig til å bytte det mot en 2 kanals bilforsterker. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by OddiS Jeg er også villig til å bytte det mot en 2 kanals bilforsterker. hmm.. skal se hva jeg har.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Hvilken årsmodell har rattet ? og hvilken bil kommer det fra ? Mitt bud: 1200,- Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 dette er den nye typen audi s ratt, med airbag. rattet kommer fra en audi s4. årsmod er jeg ikke sikker på. det har en nypris på 10- 12000 1200,- er nok altfor lite. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 hvordan utløses en airbag? er det sensor i selve rattet? noen som har hørt om noen som har montert airbag i bil som ikke kom med det originalt? høres litt teit ut kanskje. Fikk prøvd airbag når vi traff en stolpe i 70kmt m Golf 4 i Østerrike, satt på med en kompis. Vet at det er effektiv. masse kruttrøyk og et kraftig smell, så ble alt svart. så gikk jeg ut av bilen med et herlig trygg trafikk merke etter beltet og en smule andpusten. Hadde nok vært en annen historie i en annen bil. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by Hersker Hans hvordan utløses en airbag? er det sensor i selve rattet? noen som har hørt om noen som har montert airbag i bil som ikke kom med det originalt? høres litt teit ut kanskje. Sensorene sitter som regel i festene e.l. til fangeren foran (for front-airbagene). Tror ikke ettermontering av airbag er det enkleste prosjektet gitt ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg