nicoloco Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Lånte bilen til faren min, en 2003 modell Toyota Yaris Verso. Greit, den er LANGT ifra pen og den er LANGT ifra RÅ på noen måte, MEN originalstereoen i denne bilen overrasket meg positivt. Jeg vil presisere at jeg på ingen måte mener at dette er BRA stereo, men sammenlignet med det som er standard i mange biler ble jeg veldig positivt overrasket. Mitusbishi var vel i sin tid først ute med "bra" stereoanlegg i sine personbiler, tror de eier en eller annen stereoprodusent som var bra for den tiden dette var. Minst å huske en kamerat som lånte mora sin Galant, som vi syns hadde så tøff front, og han spillte så bassen hørtes utenfor bilen.. Det var liksom litt sjelden med originalt anlegg på 90-tallet. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg