Trollet_ Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 har kjøpt sub og forsterker som skal puttes i bilen!! fant ut at styrestrømmen for slutt-trinn som kommer ut av spilleren (en gammel pioneer DEH344) (tror jeg) var på 6V, og slutt-trinnet (power acoustik 1600) skulle ha 12v styrespenning!! går det med den spilleren jeg har nå da eller blir jeg nøtt til og legge opp ledning med bryter fra en annen plass til jeg får ny spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 tror ikke 6V er nok om det er det du måler der? du kan i såfall bare koble til ett rele, så fungerer dte fint. men er jo litt mer arbeid da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Om spilleren slår seg på eller av på tenningen så kan du koble stryrestrømmen til forsterkeren sammen med den bak på spilleren. (Om det var samme farge da som nå så skal du koble deg sammen med den røde ledningen på spilleren) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 ja, det er vel en mulighet....kan vel egentlig bare måle meg fram til den som kommer fra tenningslåsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg