panelovn Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 unnskyld at jeg skriver på golf 2 forumet men regner med at det er folk her som kan akkurat dette..! jeg har tatt på meg en jobb jeg allerede føler jeg blir å angre på. skal skifte registerreim, pumpereim + strammere og eventuelt tetteringer på kam og veivaksel på en `92 modell vw caravelle 2.4 diesel. jeg er bilmekaniker men har ikke skrudd noe på caravelle før. er dette en grei jobb og er det noe jeg må ta hensyn til under arbeidet? Mvh Bjørn Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 eneste jeg kan tenke meg er at det sikkert er JÆVLIG trang å kukete å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 dumt du ikke posta på caravelle forumet da, hvor folk som driver med caravelle og har peiling kunne hjelpet ;p men det er sikkert nokså trangt, ingen som har en haynes bok å låne deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei. Hmm.. kan hvertfall advare deg mot at begge kamdreva sitter på kon og IKKE sporkile. Så anbefaler deg om å hvertfall ha med deg noen som har gjort dette før, den første gangen du gjør det:) Jeg har gjort det flere ganger å skulle ha hjulpet deg hvis du bodde nærmere:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg