panelovn Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Heisann folkens! jeg har tatt på meg en jobb jeg allerede føler jeg blir å angre på. skal skifte registerreim, pumpereim + strammere og eventuelt tetteringer på kam og veivaksel på en `92 modell vw caravelle 2.4 diesel. jeg er bilmekaniker men har ikke skrudd noe på caravelle før. er dette en grei jobb og er det noe jeg må ta hensyn til under arbeidet? Mvh Bjørn Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei.. bytt regreima først og pumpe reim til slutt..!! husk bytt vann pumpe og stammehjul på register siden.. er ikke stramme hjul på pumpesiden er vanskelig og finne merker..så merk grundig selv. er ikke så ille som det ser ut til..gjør mye under bilen. husk å få justert tenning..!! lykke til:) Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ok.. er det helt nødvendig å bytte vannpumpe? har ikkje bedt folka bestille den. pakning eller pakningssement? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 er nødvendig ja.. er noe dritt og kjøre 20000 og den ryker.. trenger ikke pk sement da det er o-ring på vannpumpe..!! lykke til. Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ok! takk skal du ha! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg