Gå til innhold

Volkswagen Polo Cross (WIP)

Ranger emnet


ceebee

Anbefalte innlegg

Sitter på jobb og kjeder meg. hva kan man finne på? Jo.. Leke litt.

Her er en Wip som jeg bare kastet meg over. Tenker på å kjøpe en, og det hele begynte med.. Hva kan jeg gjøre med den når den er min.

Deretter. hva kan jeg gjøre bare for morroskyld. Vel her kommer "for morroskyld" resultatet.

ORG:

PoloCross1B-org.jpg

 

 

MOD:

PoloCross1d.jpg

Er noen småjusteringer. noen kanter osv igjen.. men det tar tid.

UD: Dette er ikke en "super mod" som ikek kan kjøres med eller som skal være en extreme modda bil, Men en bil som du faktisk kunne gjort selv, eller kjøpt i butikken. er ikke fan av de supermodda bilene som ikke kan svinge eller brukes på en normal vei.

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(har egentlig ikke noe å si da, er ikke noe særlig bedre selv)

 

Beklager, men ikke tro du er tah shit og like god, du suger i forhold..

 

 

ceebee, hvis alle CrossPoloer hadde sett slik ut ville jeg også kjøpt en! Bakenden minner litt om en eldre Polo Coupe, slik Poloer skal være.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la inn org bildet.

 

har som sagt ikke brukt så mye tid på denne, finnes sikkert mye feil. (er mer 3d). sitter på jobb på en shitty lcd skjerm og uten wacom.

(dvs: Råtten logitech mus)

Hvis jeg hadde hatt tid så hadde den blitt bedre. ( skal se hva jeg får til i løpet av natten, hvis jeg ikke blir sittende oppe å spille :) )

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår