Amg Power Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det har seg sånn at når jeg trykker på bremsepedalen kommer begge blikelysa bake og begge fremme samt parkslysene på og de står konstant på, blinker ikke! kun når jeg holder inne bremsen og når jeg slipper den går de vekk... Noen forslag til hva dette kan være?! :hvaskjera Siter mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Dette er nok en ørlitn jordfeil, prøv å spray me elektro-cleaner på tilkoblingene på bak lysan. Altså inni tilkoblingene, se om det er mye irr rundt pærene. Har det vært noe lys i ladelampa? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amg Power Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 okey.. har vært lys i ladelampen når jeg starter bilen, så forsvinner det etter at motoren har gått litt.. får prøve med litt spray da... kanskje legge jord fra karosseriet til lampene? Siter mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amg Power Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Dette er nok en ørlitn jordfeil, prøv å spray me elektro-cleaner på tilkoblingene på bak lysan. Altså inni tilkoblingene, se om det er mye irr rundt pærene. Har det vært noe lys i ladelampa? Det var irr på kontakten til det venstre bakslyset! sprayet litt 556 inni kontakten og skrapet vekk irren så ble det krute godt!!!:happyhappy: Siter mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Nå er vel ikke 5-56 akkurat elektro-cleaner, men så lenge det funker er det 'goodie'.. :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 5.56 har jeg alltid brukt til sånt... fungerer på alt;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amg Power Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Nå er vel ikke 5-56 akkurat elektro-cleaner, men så lenge det funker er det 'goodie'.. :) Det står bakpå boksen at den kan brukes på elektriske koblinger osv... Siter mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg