golf gti Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Er på utkikk etter en billig (BILLIG!!!) vinterbil, helst bakhjulstrekker (Må være kjørbar, opptil 5000 kr ca). Bør være i AustAgdet el Telemark, eller kunne leveres der..... Åpen for alt. Send PM el mail på ommundsenm@yahoo.no :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.