Brukroa-trimning Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hallo.. Jeg driv og bygger meg en turbo motor nå og har da tatt ut rådene og tatt av toppen.. skal montere den igjen til helga.. men åssen skal jeg få kammen til å stå riktig i forhold til veiva osv. når jeg skrur det sammen at? hadde jeg fått en liten "how to" så hadde det vert kjempe flott.. Mvh. Brukroa-trimning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 finn deg en haynes bok så ser du hvor merkene er, så du får det i sammen helt riktig Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hehe.. det tenkte jeg ikke over.. har ei liggende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Får mere respons på 200 forumet. + at om du søker, så finnes det vel den infoen du leter etter. Lykke til med monteringen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg