audisopp Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 liker ikke orginalrattet i 80 92mod b4en min. det er så tynt og pinglete og stygg plast noen som har ideer til hvilket ratt jeg burde skaffe? helst et som passer rett på har ikke airbag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Fint om du kunne brukt 10sek ekstra og tenkt ut en bedre og mer utfyllende topic! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 jeg syns topicet beskriver temaet veldig bra, jeg. at det er til audi og b4 trenger jeg vel ikke ha med i topicen når det er et audi b4 forum, ellerhva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 tror CAC sitt S ratt skal passe din bil. http://homepage.internet.lu/customautocraft/CAC_custom_interiors.htm#RS2%20STYLE%20SPORT%20STEERING%20WHEELS Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Nå vet ikke jeg hvilket ratt du har fra før av, men regner kanskje med at du har det 4-eika standard-rattet? Hvis det er tilfellet, vil jeg anbelfale deg å ikke kjøpe uorginalt (fks momo), de fleste uorginale ratt blir fort veldig harry i en Audi 80...de som var på "Custom Auto craft sin side er godkjente:D Synes du skal anskaffe deg et 3eika S2-ratt eller et nyere RS2-ratt (sitter også i UrS6), de er råtøffe, men lurer på om du må ha et par deler i tilegg, men det blir så mye tøffere etterpå! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg