Saarg Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Ønsker å kjøpe panelet for el. vindu som sitter i førerdøren. Må være brytere til vinduene i bakdørene. Er ikke så viktig at selve bryterene virker, så lenge jeg får tak i selve panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Send PM til "Lothen" Vet han har ca 8 slike paneler liggende. Han har sikkert noen som passer deg. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Har 760 jordebilen min stående med el vindues heiser som funker :) men er beigt interiør.. veit ikke hva slags farge du er utetter på panalet jeg Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg