golf gti:) Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 har akkurat skiftet min sonde kjøpt på romnes å byttet på svendsen eksos.. den ble ikke særlig bedre så kjørte den til vw værksted.. de målte den 6 ganger å alle 8 gangene var det feil med lambda sonda.. er ikke dette litt merkelig da? at den må skiftes igjen!?? bilen er 95 mod 2,0 8v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 er jo muligheter for både fabrikkfeil, feil montering og kabelbrudd med i bildet her.. har ikke nødvendigvis gått igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti:) Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 joa er en mulighet det men den ble hakket bedre etter jeg skiftet den. ledningsbrudd er det ikke for det er sjekket. men har hørt viss det er hull i eksosen føre sonden vil den gi ut feitl signaler stemmer dette? kjenner noen ganger en katalysator lukt i bilen, men det har skjedd kun et par tre ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 det stemmer det du sier der.. kommer det falsk luft inn i eksosen slik at den passerer lambdaen måler den feil og pøser på med for mye bensin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 selv om det ikke er feil på lambda sensoren så kan det komme opp feilmeld slik at du tror det er sensoren. f. eks. "Lambada regulation surpassed intermittent" kan komme av f.eks feil verdier ifra "llm" sensoren.. osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti:) Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 fikk bilen igjen i dag fra vw. da har jeg fårr orginal sonde å nå er bilen helt fin. så da må det være en feil på den sonden jeg fikk fra romnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg