708 Racing Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Har kjøpt meg et lite prosjekt, og ønsker derfor å kjøpe inn noen deler. Ønsker å kjøpe en slik leppe, evt en GTI leppe. Eventuelt hvor kan jeg kjøpe??? Ellers er jeg int i all slags rask og stæsj til en einser, så ikke nøl med å ta kontakt om du har noe rot liggenede! :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Har to enere stående.. så om det er no du trenger så er det bare å skrike ut.. Ser du har hatt ascona... ta en titt her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147647 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Har to enere stående.. så om det er no du trenger så er det bare å skrike ut.. Ser du har hatt ascona... ta en titt her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147647 Har du bilde av bilene eller? Foreløpig så trenger jeg steinbrettet ivartfall... Har desverre ikke noe erfaring med spørsmålet ditt i den andre tråden din nei:) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 mekonomen har GTI leppe til 710 kr får begge delene. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 mekonomen har GTI leppe til 710 kr får begge delene. Er det den breie eller den smale leppa? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har du bilde av bilene eller?Foreløpig så trenger jeg steinbrettet ivartfall... Har desverre ikke noe erfaring med spørsmålet ditt i den andre tråden din nei:) Et par litt dårlige bilder: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
von schnellenfarer Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 halla har en ener med bur og black daimond bremser. og klare lamper foran og hel hvite bak. pluss mye mer. si fra hvis det kan vere av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 halla har en ener med bur og black daimond bremser. og klare lamper foran og hel hvite bak. pluss mye mer. si fra hvis det kan vere av interesse. Tenkt på noe pris eller? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg