amazoon Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 d e mulig ja.bruker bilen så ofte jeg kan-men 280hk er ikke nok-skal dobble d til neste år;) hehe, blir vel ikke lateste bilen i gata akkurat da nei;) rå lyd i den nå da:partyon: Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 skal bli værre -lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jippi fått stylinga som jeg har venta på siden november håper d er likt d som er på bildan-gleder meg til posten å pner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Nå er vi spente på bilder... Jævlig råe instrumenter... hvor hadde du bestilt de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 innoparts.no eller oss otore på calibra .no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibra_turbomilla Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Nåh fådd nåkka på bilen da? *vente spent på bilda* Vil at min bil ska se ut som den gråe du har bilde av *sukk* jajah alt t si tid ;) må bare bli liiitt rikere først hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 har bare prøvd støtfangern fram enda-var ikke helt bra passform-må pusse litt på h side dær lykta går--men bare litt-- håper på og få prøvd resten snart sideskjørtan -likte jeg ikke så jeg solgt di og kjøp nye som jeg må levere tilbake -pg dorlig passform-så d tar litt tid desverre har du kommet langt med din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 skal kvitte meg med styling dere ser på bilde noen som er intrisert i d billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hvor kjøper du styling fra? Skal etterkvart kjøpe styling til Calibra. Syntes den der var fin, men litt lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Hvor kjøper du styling fra? Skal etterkvart kjøpe styling til Calibra. Syntes den der var fin, men litt lav. http://bsbildeler.no/butikk/ http://www.autoshineshop.no/catalog/index.php er d vell d beste stedene og få tak i stylling til rimelige priser -eller du kan sjekke ut calibra.no for brukt styling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=3514&cat=all Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 er d noe som er ute etter turbo deler såer d bare og si i fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hær har ikke d skjedd så mye d siste året-fikk desvere en motorbrann som satt mewg ut ei stund- men har da fått gjort litt da-har en delbil ståanes og støve så jeg har tilpasset stylingen som jeg skal ha på turboen min og så har jeg sent min turbo motor til swergie for triming-får den igjen neste år en gan vis jeg får råd til d-blir gjort masse med den da-så denn kan lever 400+++++hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 forsmak på hva dere kan forvete av calibran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 kan gjærene kom med hva dere synnes så lang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg