mazdafreaks Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hei er det noen som har en how to til dette, eller vet om noen kit man kan bruke, skal lage litt show på golfen til dama, hu ville jo ha det etter å ha lest noen av mine bil blader. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hei er det noen som har en how to til dette, eller vet om noen kit man kan bruke, skal lage litt show på golfen til dama, hu ville jo ha det etter å ha lest noen av mine bil blader. Vr5 eller noe sånt på forumet her lagde jo en liksom cooler til bilen sin;) Men her har du ett bilde av hvordan det kan se ut:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ja ser i allefall at original fanger duger dårlig til slike montasjer, skal jo vises så godt det kan da,. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Synes Det Ser Utrolig Kult Ass! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ic i Orginal fanger er pent det :) her er ett bilde til. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Awesome GTI Store UK selger et kit, men det er jo selfølgelig til GTI. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Awesome GTI Store UK selger et kit, men det er jo selfølgelig til GTI. Hmmm kan da ikkje vera så mye forskjell på gti og tdi er jo wag da, alt er vel nesten likt, hva er prisen på ett slikt kit da, såg greit ut med frontmontert på denne sølvgrå,. er sølvgrå den eg skal ha det på også... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 slenger meg på her. noen som har mulighet til og legge ut noen bilder og hvordan dem har gjort det med fester og slikt, hvor man kobler alt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Koster £599,- Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ingen med noen forklaring, bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hmmm kan da ikkje vera så mye forskjell på gti og tdi er jo wag da, alt er vel nesten likt, hva er prisen på ett slikt kit da, såg greit ut med frontmontert på denne sølvgrå,. er sølvgrå den eg skal ha det på også... Tviler på at det passer på en TDI da rørene på dette kittet er tilpasset hvor turboen og innsuget sitter på en GTI. Det greieste er nok å kjøpe en løs IC som passer bak orginalfangeren og lage rørene selv. Men tro meg det er TRANGT bak orginalfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 noen som vet hvorfor kittet passer til 2000 mod og oppover??? og ikke 98-99 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 noen som vet hvorfor kittet passer til 2000 mod og oppover??? og ikke 98-99 mod? For fra 2000 kom GTi med elektronisk gass, og ikke mekanisk.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 okey, noen som vet hvor jeg får kjøpt til min 99 mod da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 For fra 2000 kom GTi med elektronisk gass, og ikke mekanisk.. Det har ingenting med det å gjøre ,men GTI kom i 2000 i UK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg