kiv_tuning Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Dette er coilovers som man kan juster hardheten i dempren på toppen av den. Men jeg får ikke justert den ene demperen. Virker som justerings skruen bare går rundt å rundt uten å ta tak. Noen som har noe peil på om det går ann å holde den igjen ett eller annet sted?? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 hey hadde tilsvarende trøbbel med en koni demper... viste seg at justerings mekaniken var defekt... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by kiv_tuning Dette er coilovers som man kan juster hardheten i dempren på toppen av den. Men jeg får ikke justert den ene demperen. Virker som justerings skruen bare går rundt å rundt uten å ta tak. Noen som har noe peil på om det går ann å holde den igjen ett eller annet sted?? Dette har skjedd på demperene mine også, etter at jeg justerte de på maks stivhet, og tok noen runder på bane. I ettertid har jeg hørt at man aldri skal justere på det stiveste. Forsøk å løsne topp-skruen med en umbraco, så må du få dratt "pinnen" opp samtidig som du vrir mot venstre (mykere innstilling) Når den står på det mykeste vil "pinnen" være på toppen, og du kan sette på topp-bolten og feste med umbraco igjen. Håper dette ble forstått.. fortsatt litt tidlig på morgenen ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Yppelig!! prøvde det i dag og nå er det i alle fall i orden!! Takker!! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 No problemo :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg