tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Stålbørste på vinkelsliper kan brukes. Skal du bruke en vanlig handjager sliter du deg ut. Men de bulkene der må rettes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 1-2 cm med sparkel.. Her er det noen som ikke har hørt om å lese leksa si :p Ser ut som det er bake på framdør og framme på bakdør? Ta av dørtrekkene, og bank ut litt om gangen (Bruk gjærne mothold!) Men før du gjør det kan det være lurt å fjærne rusten. Bruk fiberskive/renseskive (Se bildet) Når du er ferdig med alt dette, og bulken er sånn passe rett i forhold til resten av plata (Det må ikke være noen topper, eller annet som er "høyere" enn resten av døra), kan du spraye syregrunning, for så å smøre på med sparkel. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Om du ikke kommer til for å banke eller trykke ut fra baksida kan du bruke en "slagtæsj". Her er min versjon engang jeg ikke fant slagtæsjn. Startmotor og tilfeldig metalskrammel kan brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Om du ikke kommer til for å banke eller trykke ut fra baksida kan du bruke en "slagtæsj". Her er min versjon engang jeg ikke fant slagtæsjn. Startmotor og tilfeldig metalskrammel kan brukes. Hva er en "slagtæsj"? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Samme som glidehammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Må jeg sveise den fast i døren da, eller lime? har ikke sveise utstyr Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Kan evt. lime eller borre et hull å skru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hvordan lim skal jeg bruke? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andpe Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 smeltelim og smeltepistol - så chuck for å feste i smeltelimpinnen Smelt en ny/hel/lang smeltelimpinne fast i bunn av bulken, så drar du den ut med en glidehammer med chuck på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg