Gå til innhold

Problemer ved eu kontroll?

Ranger emnet


Radial

Anbefalte innlegg

Det går somregel greit med uorginal motor (ja, turbo og) på eu-kontroll da de bare skal se på sikkerhetsmessige ting, slikt som foringer, dempere osv.. Var ivertfall det jeg ble fortalt av en kamerat av min far som jobber på EU-linja på et verksted..

 

Dette hadde vært det riktigste, helt enig... Og i hvertfal sålenge du har de "foreløpige" papirene i orden... feks bremsepapirer, godkjenningsdokumentet til volvo... etz,etz.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår