Sierra2.0iS Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Jeg skal levere bilen min til lakkering, men de tar ikke rust. Jeg har noe overflatisk rust i kanalen. Derfor vil jeg ta en vinkelsliper med stålbørste og pusse kanalen helt ren og fri fra rust for deretter legge på zika 2000 (anitrust middel) for så pusse den glatt. Så kan lakkeren legge på body shytz i kanalen. Høres dette OK ut eller er det helt på trynet? Noen lakkerere/anitrust håndverkere her som kan gi meg noen tips? Men lakkerene må vel pusse det de skal lakkere rent og legge på grunning også? Holder kanalen om jeg driter i dette og bare lar de pusse vekk og legge på noe grunning og så lakkere over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra2.0iS Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Noen tips?? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Hør med lakkereren om antirustmiddelet går sammen med lakken han bruker. Aller helst bruker du antirustmiddelet som han anbefaler. Hvis han ikke har peiling/ikke vil hjelpe, spør du hvor han kjøper lakken. Så ringer du butikken og ber om et antirustmiddel som går sammen lakken det er snakk om. Noen antirustmiddel, som f.eks coroless går sammen med de aller fleste lakktyper. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg