e321 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tror det går bra jeg ;) Gratulerer med ny bil ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Men det varer nok ikke lenger enn til første verkstedbesøk. Passat er kjent for å være dyre i drift. hehe... ja... spesielt når du skal på jobb og det har snødd og vinduene har gått ned av seg selv i løpet av natta.. lo så jeg grein når vi hadde en 99 passat inne til tørk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehe... ja... spesielt når du skal på jobb og det har snødd og vinduene har gått ned av seg selv i løpet av natta.. lo så jeg grein når vi hadde en 99 passat inne til tørk...... hehe. ja. va fae*n er det da? Skulle på jobb mandag morgen. Alle vinduene var helt nede?!? Heldigvis snødde/regnet det ikke. Trodde det hadde vært innbrudd først, men merket jo at ingenting manglet Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg