Michael_ Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hvordan er det med bonus matriell på denne filmen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Får du ikke sett den? - Henrik Fikk sett den nå, tbusa ordna biffen:) Så veldig bra ut! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 flotte ski jeg fikk se der a;) Så de jeg og ;) Denne skal kjøpes :D - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Må nesten investere i denne når den kommer. Kanskje den får meg gira nok til å dra nedover til et av arrangementene til neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Takk for fine tilbakemeldinger! :) hvordan er det med bonus matriell på denne filmen da? Bonus i år: Burnout, Gatebil Uncut x 2, Las Vegas, 2006 i bilder, On tour Kristiansand, Teasere. Rett i underkant av fire timer film, med bonus-sporene. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 vil det bli mulig å forrhåndsbestille filmen? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 vil det bli mulig å forrhåndsbestille filmen? Ja, fra fredag 24/11 kl. 1200 på gatebil.no. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Henrik: Mulig og få byttet 2005 dvd`n til en som funker? :angelsmili: har ikke fått byttet den jeg fikk med produkt feil :( Kommer så klart på messa og kjøper den nye! :D Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Henrik:Mulig og få byttet 2005 dvd`n til en som funker? :angelsmili: har ikke fått byttet den jeg fikk med produkt feil :( Kommer så klart på messa og kjøper den nye! :D 4show Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Henrik:Mulig og få byttet 2005 dvd`n til en som funker? :angelsmili: har ikke fått byttet den jeg fikk med produkt feil :( Kommer så klart på messa og kjøper den nye! :D Selvfølgelig er det mulig. Ta den med til messa, så fikser vi det. :) - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg