Jalle Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg har planer om å lakkere sommerfelgene. Noen som vet fargekoden på den koksgrå fargen som er på t5felgene?? Noen som har lakkert en felg med dekk på? Jeg har to dekk som må skiftes og to som er nye. Bør kanskje vrenge dem av men har noen erfaringer på dette området? Tips & triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 455 - Titan fargen til Volvo Vreng av dekk før du begynner med felgene, det er så farlig fort gjort at du ikke får tapt på det på noen måte!! Når du sier tips, hva er du spes ute etter og hva kan du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Mitt beste tips, ikke bruk sprayboks. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Men bruk DeVILBISS GTi lakksprøyte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hehe, ja det er gosprøyta vår det ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ja jeg får ta å vrenge dem av. Kjøpte meg en lakksprøyte i fjor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Noen fra Stavanger / Sandnes og omegn her? Har hørt at Stavanger Kretsfengsel driver å pulverlakkerer felger og diverse! Noen som har hørt om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 455 fargen var det ikke. Hva er det da slags farge?? Den jeg har på felgene er lysere... Hvordan finner jeg ut hvilken farge det er evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg