Mr.Cossie Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 har nettopp handla meg en audi 80 nå. men er et vesentlig problem med den. (88mod) . når jeg kjører så etter et par mil så bare dør den så må den stå ca 20min før den vill starte igjen. hvorfor ? hva må byttes/fixes. lurer også på hva heter denne type audi 80. og hvor for jeg tak i styling. (body styling,senkesett,lykter,rattnav.) Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Typebetegnelsen på disse er vell B3, styling har du blandt annet her: http://www.rieger-tuning.de/Home_UK/Products/Audi/audi.html http://www.powerzone.no/produkter.php?bilmerke_id=1&biltype_id=3&bildel_id=1 http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_31_304_383_415 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hva slags har du, 1.8s, 1.8/1.9/2.0E? Forresten en Typ-89, B3-karosseri ja. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 har nettopp handla meg en audi 80 nå. men er et vesentlig problem med den. (88mod) . når jeg kjører så etter et par mil så bare dør den så må den stå ca 20min før den vill starte igjen. hvorfor ? hva må byttes/fixes. lurer også på hva heter denne type audi 80. og hvor for jeg tak i styling. (body styling,senkesett,lykter,rattnav.) Du skriver ikke hva slags motor du har, men det kan høres ut som bensinpumpe hvis du har elektrisk. Mye støy fra den i såfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Cossie Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 er 1.8s. funnet ut at det har noge med tenninga og gjør for avogtil nå sperrer den på turtall. og etter lang kjøring så sperrer den på ca 1000rpm må stå en ca 5min nå og vente så funker den "BEDRE" igjen. er gasser motor. EDIT- Er en 87 mod.! Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 er 1.8s. funnet ut at det har noge med tenninga og gjør for avogtil nå sperrer den på turtall. og etter lang kjøring så sperrer den på ca 1000rpm må stå en ca 5min nå og vente så funker den "BEDRE" igjen. er gasser motor. EDIT- Er en 87 mod.! Høres ut som defekt hallgiver dette. Om ikke så er det ising i forgasseren som er problemet, men tipper hallgiveren er synderen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg