Gå til innhold

Min Honda Civic Coupe 95


zzyber

Anbefalte innlegg

Da ble det en tråd om nye bilen min oxo da..

 

Det er da en grønn Civic Coupe 95 modell som hadde 143 000 på telleren da jeg hentet den :)

har hatt bilen en stund nå, og i motsetning til den gamle civicen min funker alt bra på denne bilen :)

Sitter fullt WW styling kit på den,angel eyes lamper med to polers blinklys pærer så de lyser hele tiden.

LED lamper bak og 17 toms felger av ukjent merke..

 

Innvendig er bilen i skinn, stoler, dørsider osv, med søm i bilens farge.

Lakkerte detaljer inne i bilen, alu plate rundt innstrumnt skiver med chrome ringer, eurolite innstrument skiver med justerbart lyd og contrast.

momo pedaler, momo girkule, nye matter ,carbon innstegslister,

 

fikk ikke med rare stereoen, fikk med Ma audio frontsett og 6x9 (som ike sitter fast: p )

selv satt i en sony spiller, og en t8004 forsterker, ( tror dt var dt)

og en t1 12 toms basser..

 

Legger ved Link til noen BILDER så får dere si hva dere syns

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

du så på linken hvordan den ser ut når jg har den i alle fall =)

håper jeg har tatt vare på den =)

hore lysa er der ja ;) syns de var knall tøffe ingen andre her som har slik så : D

 

vil si du har bygd en konge bil

all ære til dg =)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan utsette på bilen din er egentlig smak og behag, Stylinga men resten ser jo pent og velholdt ut fårn si ;)

 

vet det er mange som liker dt clean osv, jeg syns dt veldig pent.. men er liksom fan av litt plastik og vinger osv jeg da : P

men har ikke turt og kaste på vinge her, : p

pga mase mas fra folk som ikke hadde likt dt..

 

men pointe er att man bygger en bil man liker selv. så lenge det er en stil over dt og dt ikke er overdrevent osv liker jeg dt som regel..

men dt er min mening..

denne blir som den er : )

best slik : )

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det er mange som liker dt clean osv, jeg syns dt veldig pent.. men er liksom fan av litt plastik og vinger osv jeg da : P

men har ikke turt og kaste på vinge her, : p

pga mase mas fra folk som ikke hadde likt dt..

 

men pointe er att man bygger en bil man liker selv. så lenge det er en stil over dt og dt ikke er overdrevent osv liker jeg dt som regel..

men dt er min mening..

denne blir som den er : )

best slik : )

 

Jaoda er nå litt Fan av begge deler jeg da meneh er jo bare min mening gi faan i dt så lenge du liker det som du sier :)

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt skilte , pris skal du ha for dt, biltrangsynet makulerte dt jeg hadde :/

faen å

 

har byttet bilen i en golf Gti jeg.. ellers hadde ITR vært kult

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh ;D

har henta meg Gti nuh

er nesten kvitt civicen. men skal lakke fanger foran og bak..

pga WW styling svetter om sommeren så lakken sitter så dårlig..

 

fornøyd med GTien jeg =)

men må vel slutte og kjøre så hardt med den : p

hehehe

men litt gøy med denna lyden i starten =p

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår