RS2 Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 1998 mod Km 68000 16" felger som på bilde 15" TSW Venom på vinter 1,3l med 86hk Alle servicer Pris BUD. Se bilden for mer info Send meg en PM dersom du lurer på noe Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 et til Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 enda et Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 siste Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Ingen som har lyst på Riskoker her?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by RS2 Ingen som har lyst på Riskoker her?? Nå begynner du å ha en del biler... heheheheheheheh Ikke en ide å ta av skiltene på noen av dem... :D:D:D Ja ja, de er vel ikke dine allesammen skulle jeg mene.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Har ikke egen bil for tiden jeg. Ikke etter at jeg solgte Golf MK1 for en stund siden. Er bare det at jeg er den store bil idioten så folk kommer å spør om hjelp til å selge. Det klarer jeg men ikke noe annet. Så på en Mini til en beskjent i går hadde aldri klart å lokke opp panseret på den Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by RS2 Har ikke egen bil for tiden jeg. Ikke etter at jeg solgte Golf MK1 for en stund siden. Er bare det at jeg er den store bil idioten så folk kommer å spør om hjelp til å selge. Det klarer jeg men ikke noe annet. Så på en Mini til en beskjent i går hadde aldri klart å lokke opp panseret på den Da er du vel som alle andre selgere da.... :D:D Eneste er vel at du er alt for snill... hehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg