AndersM Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det høres bra ut! Da får jeg kjøpe litt tectyl ML da :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Men det sitter ikke spesielt bra. Tectyl ML (voksbasert hulromsbeskyttelse) er helt fremragende. Det sitter godt, trekker inn i kriker og kroker og kan spyles av med varmt vann/høyttryksspyler og avfettingsvæske når våren kommer (eller når du vil endre høyden). Så er det bare å børste gjengene reine med en stålbørste før du sprøyter på et nytt lag. Tectyl ML får du bl.a. hos din nærmeste Torshov. Da tar jeg ordene dine for god fisk, jeg. Skal jeg ha det i bakhodet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hva er dette som kommer i posten? :) trenger senterkopper hvis noen har. Er til oz felg.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 De var kule, ka dim er det på de? :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 De var kule, ka dim er det på de? :) Jeg tar vel ikke munnen for full hvis jeg antar at de er 7X15 ET 25. Typisk størrelse for BMW E30. Veldig fin felg i god kvalitet (bruker samme ytterringer som OZ-Turbo). Disse felgene er relativt lette også. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Noen som vet verdien på slike felger? Er uten dekk da dekka var ubrukelig dimensjon. Greit å vite om jeg har gjort et dårlig kjøp.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Da var gewinden i hus.. skal bli bra å få satt på det! men mangler garasje så tar sikkert litt tid.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da var felgene i hus! Ikke NOE kantkjørt! Det blir bra! Men felgene hadde sort skruer. Er det mulig å få de blanke? Hva slags dimesjon er det på skruene? Hvis jeg finner ut om jeg vil ha nye.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 nice felga .. å bil ellers ;) (husk å ta masse bilda) =P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 pene felger (hva ga du for di da ?) å fin bil .. (husk å ta masse bilder) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det er bare tull å bytte skruer/splitte felgen når de ikke ser verre ut enn felgene dine gjør. Skruene blir blanke igjen når du polerer opp ytterringen (ettersom det er uunngåelig at polerhetta subber borti skruene når du polerer området rundt). Jeg polerte opp både et sett 7X15 OZ-Turbo (maken ytterring som den du har) og 8X14 TH-Line i påsken og aluminiumet var minst like oksydert som det er på dine felger. Jeg gadd ikke å splitte felgene. Tok faktisk ikke av dekkene på det ene settet en gang:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da var vintersenken her :) Beklager dårlige bilder, men er tatt med mobil nå i stad.. FØR Etter Hvordan ble det? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ble bra det der, bare litt lavere nå så er du i mål:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 er greit å ha ca 8 cm fra leppa og ned, nå som det er vinter.. Men blir nok lavere til sommeren skal du se.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 what to do? Skal jeg har sort eller sølv senter på felgene? Kromma eller gull skruer? Sort senter med gull skruer er det pent? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg