KaiFred Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Maser her også jeg: jeg er på jakt etter noen som har fått godkjent lite skilt foran på mx-5/miata. Bilen må være godkjent med skiltet ETTER 1. januar 2003. alt man trenger er reg nr på bilen. så hvis noen kunne gitt meg et reg nr å vise til, så hadde det vært kjempebra :) det hjelper ikke med biler som er godkjent før 1. januar 2003 da reglene visstnok har blitt mye strengere i år enn de var før.... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Usa-import blir ofte godkjent med lite skilt, pga ukurant skiltstørrelse "over there". Hør med Technicas i drammen om ikke de har tatt inn noen mx5 etter 010103. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by KaiFred Maser her også jeg: jeg er på jakt etter noen som har fått godkjent lite skilt foran på mx-5/miata. Bilen må være godkjent med skiltet ETTER 1. januar 2003. alt man trenger er reg nr på bilen. så hvis noen kunne gitt meg et reg nr å vise til, så hadde det vært kjempebra :) det hjelper ikke med biler som er godkjent før 1. januar 2003 da reglene visstnok har blitt mye strengere i år enn de var før.... mx5-miata klubben spør der i stedet.. de vet nok best ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 takker :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 hadde vært overlykkelig hvis du gir beskjed her dersom du kommer over noen... trenger det selv :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg