Lars.Hoel Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Trenger orginale fjærer og felger til min Eclipse GSX for og få godkjent den! Noen som kan hjelpe meg med dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 hehe, trenger fortsatt? :P Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-GS Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 jeg har orginal Felger med helårs dekk.. men vet ikke hvor du kan få take i Fjær fra... Siter Mitsubishi Eclipse-GS 96 2,0 150 Hk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
essi boy Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hei..har du fått godkjentan nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Gammel post men... Har orginal fjærer, fra min 1993 mod... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg