Polyfibe Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 (endret) D er en fordelingsboks, så den må du ha spenning til ja.Batterikassa er nok bare å meisle bort, for den avstiver ikke noe :) Når d gjelder ac rørene er jeg ikke helt sikker på hva du bør gjøre. Jepp, fikk bekrefta det i kveld :) En i gata her som visstnok jobbet med bmw i tr.heim så han skjekket over, og kom tilbake med sikringer osv. Tidligere eier har tydeligsvis gjort noe i fordelingsboksen bak, dermed så var den gamle sikringen sprengt og loddet på nytt. :hvaskjera Skiftet like greit hele oppsettet innvendig, nye sikringer osv. :) Han mente at jeg kunne koble de tre svarte ledningene fra batteriet via den fordelingsboksen fremme. så legge ny fra den bak til batteri. det skulle holde. var en på bimmers.no som hadde gjort det og. Har ingen peiling ang. AC rørene, vet ikke om det kan bli for trangt, har et sett til med de rørene og, må sikkert pakke de skikkelig med varmebeskyttelse? hehe. Endret September 16, 2010 av Polyfibe Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Glemte visst og legge inn bilder her. :) Prøvemonterte ei snurre før jeg tok vekk fuglebrettet til batteriet. :P meeen. avgasshuset var feil "vei :P Må ha det motsatt vei for og få plass! :P Det virker som at turboen er speilvendt?! :S Ser tydelig at jeg må finne ei snurre som er rett vei! :P Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 (endret) Jaja! Begynte idag med opprydding av motorrommet!:) Fikk demontert alt i front, samlet ledninger osv. trekker opp disse på nytt, i ordtlige kabelstrømper, og ikke den urgamle svarte tyske militærteipen :P Ble veldig overrasket over mye utroli lite rust det var, bortsett fra ett og ett skruehode som var litt oppspist.. Veldig mye oljesøl og sand/lort på sjåførsiden. så blir brukt en del avfetting og skrape, vasket litt og "smekksmekk" kjempefint.. :) Må gå over flere ganger da. :) lakkere opp motorommet igjen til den sølvfargen den "engang" var ;) Uno question :P Endret September 21, 2010 av Polyfibe Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Hvordan stiller det seg til og fjerne AC rør? Systemet er tydeligis tomt, går det an og blende rørene eller gjøre noe? Har ei Manuellkasse på hånden + alt som trengs for ombygg. Starter med og fjerne div. i motorrommet i morgen, + kanskje redgjøre frontplate, fjerne ledninger for å ta ut motor, aut.kasse. Kunne tenkt meg og steamvasket motorrommet for beste resultat! Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.