SATYR Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 14" felger gis bort. Sendes ikke. Må hentes på sel i Gudbrandsdalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Jeg spanderer kaffe og pepperkaker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 heh, hadde jeg eid en volvo hadde jeg kommet susende bort til deg :) Kaffe og pepperkaker var vell hovedgrunnen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hvor i dalen da?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Felgene ligger på Sel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kunne vel brukt de på arbeisbilen eg da.. er ikkje så langt, bor på dovre så:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 P.m sendt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 får jeg kaffe og pepperkaker om jeg ikke tar med felgene oxo?? fikk lyst på d:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kan slenges på en lastebil da jeg bor nærme E6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg