acoupe Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Går litt tregt, men har bare 1 felg igjen å lakke :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 I fare for å gjenta meg selv: Pent:thumb Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har puslet litt med bilen i det siste :) Har så vidt startet litt på stereoanlegg, trukket litt div kabler og fjernet reservehjulet og bygget opp en plate nedi der hvor jeg har skrudd fast forsterkeren på. Så skal jeg lage nytt gulv med utskjæring over forsterkeren. Gjør dette i neste uke tenker jeg. Basskassa skal være løs i bagasjen så det er lett å fjerne den, skal stå i klem mot baksete ryggen med noen vinkler foran som holder den på plass slik at jeg må ta ned seteryggen for å ta den ut. Er ikke store greiene som skal inn, 10" pioneer, 5-kanals forsterker av ukjent merke og endelig få kjørt Alpine Type R frontsettet på ekstern forsterker. Har også blitt gjort litt andre ting, koblet opp ett par 12v-230v omformere i bagasjen, en på 300w som er ny og en eldre 150w som pappa hadde liggenes. Dette er mest til foto spotlights til photosessions, men nyttig til masse annet og. Og så har jeg fjernet chromedekslene på dørhåndtakene utvendig, men må lakke håndtakene opp igjen da de har flasset litt og blitt matte. Fjernet den gamle lista bakpå bagasjeluka da chrome folien på lista drev å løsnet. Så monterte jeg ny list men en som er mindre. Ble penere synes jeg. Så til slutt har jeg tatt en motorvask og lakkert dekselet oppå motoren. Ble straks litt renere og penere oppi motorrommet :) Regner med at sommerfelgene kommer på snart også, gleder meg veldig til det! Her er noen bilder: skal ha på sorte pyntehetter på mutterne. Maskeringen rundt skrifta ble ikke helt 100%, men det får bare være :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Veldig bra Stian Veldig bra... Og lakke motor dekselet har jeg også tenkt på, så det kan hende det blir og se i framtiden :) Det ble veldig bra... Bra anleggs plan også må jeg si, det gleder jeg meg til og se.. bra lagt opp med den omformeren også... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Veldig bra Stian Veldig bra... Og lakke motor dekselet har jeg også tenkt på, så det kan hende det blir og se i framtiden :) Det ble veldig bra... Bra anleggs plan også må jeg si, det gleder jeg meg til og se.. bra lagt opp med den omformeren også... Ole hyggelig å høre at det faller i smak Ole :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 I går fikk jeg på sommerhjula :) Synes selv det ble bra, men siden jeg ikke har fått på sportsdemperne/fjørene foran så er den litt høy foran, så blir litt lavere :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Riktigt pent der asså! Blir litt sjalu når man ser hva andre får gjort med bilene sine :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ÅÅÅÅÅÅÅ de ble så RÅE på bilen din ass, 2. sek :wank sånn hehe nei da... men det ble NIIIIICE Stian.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Peeent :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 tusen takk for tilbakemeldingene :) veldig hyggelig! Ole-mann: TULLING :d Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 HEHE, men det blir spennende og se om den blir noe lavere med de andre ja, den er ihvertfall drit pent senket bak... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 jævlar hvilken grom bil!!! denne må vi få med på streetmeet til sommern!! skal du ha på RS fanger å el? Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 jævlar hvilken grom bil!!! denne må vi få med på streetmeet til sommern!! skal du ha på RS fanger å el? Takk for det :) Nei blir ikke rs-front på denne. Vil ikke gjøre det så mange andre har gjort. Synes dessuten fronten har en skikkelig sleeper stil når den kommer seg litt nedpå bakken og det liker jeg. Og med frontleppa og grillen jeg skal ha så tror jeg det blir bra! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 oki:) ja blir sikkert gromt det:) har samme fronten på bilen min jeg å, men fikk RS fronten,lykter og grill nesten kasta etter meg så kunne ikke si nei:P Takk for det :)Nei blir ikke rs-front på denne. Vil ikke gjøre det så mange andre har gjort. Synes dessuten fronten har en skikkelig sleeper stil når den kommer seg litt nedpå bakken og det liker jeg. Og med frontleppa og grillen jeg skal ha så tror jeg det blir bra! Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 vurderer å flytte tåkelysene ned jeg å. er det Hella Micro De du har der nede el? evt hvor kjøpte du dine? mye jobb? Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg