tjekk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 så til dekoren...... starta ikke så grovt idenne omgang men hær er bilder: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Forslag te mere tøff jappse dekor? har sett en del har skrift nedigjennom frontruta på passasjersida.... altså nedover langs a stolpen.... men kjem ikke på ka æ vil ha.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skrift i frontruta er vel ikke lov? Men, ta vekk de Subaru bokstavene på bakluka og erstatt dem med Sooby i samme stil. Scooby er jo kjælenavnet på Subaru! Fåes hos Scoobyparts Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skrift i frontruta er vel ikke lov? Men, ta vekk de Subaru bokstavene på bakluka og erstatt dem med Sooby i samme stil. Scooby er jo kjælenavnet på Subaru! Fåes hos Scoobyparts ok.... er de så store at de er lik altså? tøfft! d må jeg gjøre! tatt av dine du da? lett å få av uten å føkke lakken? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 De er like store som originale visstnok.Jeg har Subaru på min ennå. De er limt på med standard merketape så det skal være kurant å få de av.Bare bruk god tid, da får en finest resultat. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 dagens framgang er monterte mudflapps typ rally stuk. Plus prøve montert greddy typ s å den ga LITE lyd! mulig pga lite luft uten fmic men ska prøv typ rs i morra å hks ssq å sjå om det bli bedre.... nånn me erfaringa der? Tok nånn mobilbilda me lånetelefonen fra verkstedet i dag å så blei ikke så bra men ser såvidt mudflappsn :) Fikk post fra turbofun om at fmic kittet bli sendt me båt i stede for fly så det tar 4 uka..... men ingen hast hær så det går fint.... gla dem si i fra æ :) Så får æ vannpumpe i morra å håpe æ slip å vent te arbeidskvelden på subaru forhandleren på tirsdag me å få skifta den :( sker den sæ ryk jo reima å da e jo motoren iallefall fucka...... koss olje kjøre dokk andre me impreza på? sub forhandleren hadd på nå castrol txt eller nosånnt.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 når æ fikk vara fra scoobyparts.com så så æ på sia dems at dem hadd sidevindu kit stickers me logondemms så æ sendt dem en e post om at med den fantastiske servisen å leveringstia dem har så kjøre æ gjerne med den i ruta om æ får den så i dag kom den i ega sending utom mudflappsn :) så har æ nå å finn på på arbeid i morra å :) Nånn som har nå tips te BOLT ON carbonpanser i norge da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Mobil 1 5w-50 er mye brukt på Impreza. Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 æ har 5 liter med 10-60 stående men den e kansje feil te vinter? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Mobil 1 5W50 i vinterhalvåret og Motul 300V 15W50 om sommeren. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ok Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 tviler da for s2 er veldig understyrt og er også 50/50 Ikke når det blir hjulspinn, da kan du teoretisk sett få 25\75..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ikke når det blir hjulspinn, da kan du teoretisk sett få 25\75..:) Nei.... desverre. f.eks da vil du ha 50% i hjulene bak, så 25% i et framhjul med veigrep og 25% i et framhjul uten veigrep..... fordelinga er 50-50 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 jeg ser at du har hivi på dekaler på døra di.. kunne jeg bare få spørre deg om en kjapp ting.... HVORFOR i all verden hiver folk på dekaler av delene de har på bilen? altså....... om jeg skulle lagt ut logoer fra alle delene jeg tuner bila mine med hadde jeg mangla ca 2m til.. kunne jeg likegjerne kjøpt meg varebil å sette dem på! greit at du har FIRMA logo av la oss si firmaer du har kjøpt delene hos. eller no men da skal man gjerne ha en spons avtale eller gode $$%% for å gidde å ha reklame på bilen..... dette er liksom en av de tingene jeg aldri klarer å skjønne hvorfor folk gidder., Ellers feit kjerre.) liker de gamle prezaene! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Alle logoene han har på dørene sine er jo firmalogoer..og det sier du at du skjønner, så hva klager du egentlig over da? :) hehe Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg