tjekk Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Da er det 2 firma jeg har handla deler med fåreløpig til imprezan jeg må skryte litt av.... begge firma svarer ekstremt kjapt på mail (vi som har handla litt over nett veit jo at det nesten er sjeldent de id heletatt svarer) det ene kjøpte jeg skvettlapper og et grill emblem av og de heter http://www.scoobyparts.com jeg handla vanlig igjennom nettbutikken og fikk en mail samme dag om hva frakta var og om jeg framdeles ville gjennomføre handelen. da jeg sa ja blei sendinga sendt samme dag :) sendte dem litt skryt på mail og det la de ut i feedback delen sin. det andre firmaet har jeg jo nevnt fra før og det er jo http://www.turbofun.no en gjeng jeg ikke hadde hørt om en gang før en forumbruker tipsa meg tidligere i tråden.... se også svarer ekstremt for og er behjelpelige å trivelige.... handla frontmontert intercooler av de som kommer om et par ukers tid :) TIL EN EXTREM PRIS har faktisk funnet samme sett andre plasser på nettet til en langt høyere pris en de gir :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 sjekk denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-wrx-impreza-ej20-RACING-PISTONS-RINGS-RODS-new_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33623QQihZ020QQitemZ300049589105QQrdZ1 noen som veit om det er rett motor? dette er jo sykt billig! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Eagle og JE er vanligvis en billig kombinasjon. De har masse pakker til Nissan og Honda som er billige. Vel og merke meget bra! Fits all EJ20, så da kan du bruke dem så lenge du har en 2.0 liters motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ser jo bra ut.... er jo vektbalansert å greier ned til 2 gram Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmEz Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 pureracing har 2,5liters sti blokker med smidde stempler og råder til en levelig pris.. http://www.pureracing.no Siter 2006 BMW 525dt 1999 BMW 328ia (til salgs) 1982 BMW 635csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 går toppene på da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hadde bilen på 150 000 service i dag...... så nå er alle vesker nye bortsett ifra kjøleveska for vannpumpa lakk så tar det samtidig som den skiftes..... Bilen går bredt nå når den tydeligvis funka bedre sperra med rett diff olje på..... Å i morra tilig skal bilen inn å ha på dekoren :) bilder kommer i morra Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tjekk: da må du faen mæ komma me bilda!:D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmEz Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 går toppene på da? det vet jeg ikke hør med tony Siter 2006 BMW 525dt 1999 BMW 328ia (til salgs) 1982 BMW 635csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nice bil!! stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nice bil!! stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50... Hvis det er snakk om GT så er den 50/50 med orginal kasse, ja. Men 330hk på en GT? Da har det vært gjort mye med den. Hvis det hadde vært GC8 STI fra japan kan den ha DCCD (Justerbar centerdiff) og da kan man regulere fra 65/35 driv med åpne differ til 50/50 med full sperre forann og bak. Gradvis justering mellom stillingene. Disse bilene har rundt 280hk orginalt. Men med litt godvilje og et stivere stabstag bak (Whiteline) så er en Impreza med 50/50 kasse MEGET tailhappy. :) De fleste vet vel at AUDA er understyrt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 nice bil!! stusser bare på 1 ting... har selv kjørt en del impreza med ca 330hk og også kjørt MYE s2 med samma effekt...er det en bil som er overstyrt er det s2'en da... impreza er jo 50/50... tviler da for s2 er veldig understyrt og er også 50/50 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Understyring kan vel løses med skikkelige demperoppsett? Bilder av bilen med dekor tjekk?? :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvis det er snakk om GT så er den 50/50 med orginal kasse, ja. Men 330hk på en GT? Da har det vært gjort mye med den. Hvis det hadde vært GC8 STI fra japan kan den ha DCCD (Justerbar centerdiff) og da kan man regulere fra 65/35 driv med åpne differ til 50/50 med full sperre forann og bak. Gradvis justering mellom stillingene. Disse bilene har rundt 280hk orginalt. Men med litt godvilje og et stivere stabstag bak (Whiteline) så er en Impreza med 50/50 kasse MEGET tailhappy. :) De fleste vet vel at AUDA er understyrt?? er en gt det er snakk om ja...bilen er tidligere eid av harald hellum...var han som tunet den opp! og ja...det var gjort en del med den! satt mye spesielle deler i den! :) klart ikke audien overstyrer uten videre på asfalt...men på vinterføre er audien MYE mer leken....og ja den er mer leken på asfalt og...vil man går rompa ut! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 er en gt det er snakk om ja...bilen er tidligere eid av harald hellum...var han som tunet den opp! og ja...det var gjort en del med den! satt mye spesielle deler i den! :) klart ikke audien overstyrer uten videre på asfalt...men på vinterføre er audien MYE mer leken....og ja den er mer leken på asfalt og...vil man går rompa ut! :) dette er rettåslett ekkelt å lese! det er bare tull! s2n er ekstremt understyrt sommer som vinter..... JA du får ut rompa om vintern men svingene er store og rotete, mens imprezan er mye mindre overstyrt og tar mye trangere svinger! å jeg haedde graspic dekk på min s2 å 380 hk så både feste og motor var bra. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg