Dimmu87 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Videre synes du kanskje fartsgrensene er helt ok og laget med godt grunnlag også? du er trøtt sur å grinete, legg deg! :D helsing Mr. Overtrøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ikke trøtt.. Bare blir litt "engasjert" når man prater om biltilsynet og maktmisbruk.. Felgene var ikke farlige.. De kunne heller krevd å få testet bilen istedenfor å komme med en umulighet som å kreve tüv. Angående fartsgrenser så er synes jeg det er greit opptil 60.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ikke trøtt.. Bare blir litt "engasjert" når man prater om biltilsynet og maktmisbruk.. Felgene var ikke farlige.. De kunne heller krevd å få testet bilen istedenfor å komme med en umulighet som å kreve tüv. Angående fartsgrenser så er synes jeg det er greit opptil 60.. Man merker ikke om de er farlige med å ta en testtur, og skal de testes skikkelig, er det både kostbart og tar tid. Det er jo disse testene TUV gjør, som det ikke er noe problem, så kan vel produsenten få dem godkjent. Nå håndhever Biltilsynet et gitt regelverk, det hjelper ikke å kjefte på den som stopper deg. De har en jobb å gjøre, på lik linje med det sikkert du har (og da sikkert vet hvor populært det er om du ikke gjør det du skal, og lar ting slippe mellom fingrene). :) Men jeg kjenner ikke til felgene, bilen eller situasjonen du henviser til, så det kan jeg vanskelig diskutere, jeg bare påpekte reglene. Men det må vel ha vært en rar dimensjon på dekka ellerno, man får vel 19" innafor krava på en Audi TT..? Edit; TT var det visst, ikke A3. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Det skulle ikke være noe problem egentlig. Var bare biltilsynet som erklærte krig mot rånere denne fredag natten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Han fikk ikke bot.. Blei trua..Samme faen Poenget var og er at biltilsynet er super-paranoide! ...og der tapte du diskusjonen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ...og der tapte du diskusjonen... :) Er det mulig å være så dum som deg? :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er det mulig å være så dum som deg? :puke: Kanskje du skal ta en liten pause, og komme tilbake med litt mer reflekterte poster? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Kanskje du skal ta en liten pause, og komme tilbake med litt mer reflekterte poster? Eniog der. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg