auditq Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Pent arbeid Stig :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Freemason skrev: Er i prinsipp enig med deg som økonomistudent. Komparativ konkuransefordel, holde seg til kjernevirksomhet og være god/best på det feltet osv osv Men som bilinteressert syns jo eg det er knas med en bedrift som utvikler seg fra gutterommet til å kjøre full pakke når det gjelder alt som har med å få bilen til å være feitest mulig.. Men syns gutta gjør bra arbeid jeg og ønsker de lykke til videre.. Kan jo komme med en kommentar på hvordan vi gjør det med vår virksomhet. Jeg har avtaler på felger og styling så dette kan jeg skaffe på forespørsel og montere. Lakkering har jeg også avtaler på så dette lar seg gjøre. Problemet er å ha verktøy til alt dette. Ting koster penger og sånt utstyr koster som oftes en god del penger også. Når jeg ser på Pimp my ride lurer jeg ofte på hvordan kvaliteten er på ett bygg som tar 1 uke... Vi bruker ca 1 måned på bare anlegget men vi er ikke så mange eller har den mengden utstyr som WCC har da.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 I see. Ble velidg clean og fint dette her. Lykke til videre Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Og så har dere vel hverken like stor potensiell kundekrets eller like mange "velbeslåtte" kunder som WCC. Enten jeg liker det eller ikke er nok mulighetene enormt mye større i Junaiten enn her i lille Norge hvor folk heller putter pengene i madrassen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ePiFaNT skrev: Og så har dere vel hverken like stor potensiell kundekrets eller like mange "velbeslåtte" kunder som WCC. Enten jeg liker det eller ikke er nok mulighetene enormt mye større i Junaiten enn her i lille Norge hvor folk heller putter pengene i madrassen... Sant nok, men jeg er svært overasket over responsen vi har fått etter å begynt med dette. Mottar daglig eposter og telefoner fra folk som er intr. Tror nok vi er noe av landets billigste når det gjelder denne typen arbeid. Dette betyr dermed ikke at vi gjør ting ferdig raskt og brutalt. Denne bilen har vi brukt over 1 måned på nå. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Bilen er nå ferdig men den forsvant så raskt ut porten at jeg rakk ikke få noen bilder. Skal få eier til å sende meg noen. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 RÅtt!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 WOW, kan du gi meg ett lyte intrykka av hvordan du syns xetec (P5 evo???) spiller? syns du xetec er værdt pengene? Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 neon king skrev: WOW, kan du gi meg ett lyte intrykka av hvordan du syns xetec (P5 evo???) spiller? syns du xetec er værdt pengene? Nå er det vel ikke forsterkeren som spiller men den fungerer helt RÅTT! Jeg var litt skeptisk til at en så "liten" forsterker skulle greie dra alt dette men det gjør den uten noe som helst problem! Er svært svært fornøyd med Xetec og det er eieren av bilen også. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 ja hører det er brae greier! små og krafti! får 2 stk P2 evoer til uka gleder meg Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Dette ble jo veldig pent:) Men hvilke subber kjører han? HS eller HX? Hvilken amp blir brukt på subbene? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 T0mmen skrev: Dette ble jo veldig pent:) Men hvilke subber kjører han? HS eller HX? Hvilken amp blir brukt på subbene? ES300 subber, Xetec Prestige P5 EVO forsterker og HSK130 komp.sett. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 ragua skrev: ES300 subber, Xetec Prestige P5 EVO forsterker og HSK130 komp.sett. Og lyden er? Er det et lukka kammer pr element? Ble veldig pent og rydding, veldig pen installasjon:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg