fatboy Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 har byttet lmm ble ikke noe forskjell da, men fyren som skulle komme med hjerne til meg dukker aldri opp=/ Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 drev og forsket på bilen idag, filte men var ikke antydning til at motoren tok tenning, tok av hjernen og satte på en jeg visste ikke passet men bare for og sjekke, men tok ikke tenning da heller, men så når jeg da koblet til den riktige hjernen så tok han litt etter den men så var d tilbake til samme gamle???? har noen en fjern anelse hva det kan være??? er det hjernen som er fu**** Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 prøvd å sjekke joringa? kan være noen kontakter som utvider seg i varmen å mister kontakt... prøv å skru etter.. å eventuelt legg opp en feit kabel bare for og sjekke (få kontakt til blokk og chassi etc.) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 har nettopp fikset jordinga til bilen, men jeg mister jo gnist fra coilen. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 målt med et multimeter at du har 12 volt inn på coilen da? både når du starter og når den stopper.. (bare for og konstantere tilførselen..) vist den forsvinner så måler du deg bare bakover i kursen til du finner spenning.. å da er det en mulighet for at problemet ligger mellom det pungtet og coilen Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 har bytta coil og tenningsmodul på bilen kjøpte det nytt, så er kun hjernen og tenninga igjenn som har noe med det og gjøre. Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ja.. så da kan du bekrefte at der er spenning på alle disse punktene bakover til bateriet? jaja.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 fannt ut hva det var, var en luft slange som hadde slått sprekk=/ Siter mazda rx7 gen2 med streetport og datasprut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg