Gå til innhold

Avsluttende oppryddningsalg

Ranger emnet


Mr. SQ

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du en butikk i Arendal? Kan jeg komme å se på de forskjellige varene?

 

Har lokaler her ja, men ingen butikk. Det er dog ingen umulighet at vi går over til å etablere en entusiastbutikk her i byen, om vi finner de rette lokaliteter.

 

I dag ligger vi på industritoppen 20 på Stoa.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er så "fin" på alt, må vel være enig at det er litt merkelig at når en så seriøs produsent først har lagd en nettside med produkter og info, så er det en smule merkelig at de ikke oppgir noen særlig relevant info om elementene?

 

Det jeg lurer på: Kan jeg få motstanden og monteringsmålene på begge elementene? Den individuelle motstanden da jeg kjører aktiv deling.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er så "fin" på alt, må vel være enig at det er litt merkelig at når en så seriøs produsent først har lagd en nettside med produkter og info, så er det en smule merkelig at de ikke oppgir noen særlig relevant info om elementene?

 

Det jeg lurer på: Kan jeg få motstanden og monteringsmålene på begge elementene? Den individuelle motstanden da jeg kjører aktiv deling.

 

Det var kun en fleip i fra min side. Du virket bare så enormt oppgitt...............he he.

 

Info kunne vært bedre, absolutt.

 

Elementenes impedanse er 4 ohm, DC motstanden er 3.4 ohm på bass/mellomtone og 3.5 på diskant, om jeg ikke husker helt feil.

Diskanten har en monteringsdiameter på 41mm og 125mm på bass/mellomtonen.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

125mm, tilsvarer det 5,25" ?

 

Settet har et membranareale tilsvarende en 6". Versjoner av elementet har blitt svært populært i flere mindre svært dyre hjemmehøyttalere grunnet sin gode bassgjengivelse, og som mellomtone i større systemer, grunnet sin gode mellomtone.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk G-500 og DTM 725 i dag... xetec oser kvalitet lang vei

 

Xetec er glimrende produkter, bare så synd det er litt vanskelig å selge.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xetec er glimrende produkter, bare så synd det er litt vanskelig å selge.

 

mvh

 

Glenn

Jeg skulle gjerne hatt disse ampene. Xetec bruker gode komponenter og innmaten og oppbygningen er til å sikkle av..

Jeg må bare vise litt.. :sombrero:

 

Evo p2

inside1.jpg

 

Evo p4

inside1.jpg

 

Gravity 4g 600 mk2

inside1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår