Gå til innhold

Avsluttende oppryddningsalg

Ranger emnet


Mr. SQ

Anbefalte innlegg

Siden vi har valgt å legge bilstereodistribusjonen på is for nå, selger vi ut gjenværende produkter til en meget hyggelig pris. alle produktene er av meget høy kvalitet.

 

 

Xetec

 

 

P-6: High- End komponentsett: Veil pris: 13990,- Nå: 5200,-

pic_48_product_detailansicht_p_6_p.jpg

 

Gravity

 

Gravity er Xetec sin nest øverste serie, men produkter av høy kvalitet.

 

8G1000: Høykvalitets 8 kanaler, men mange muligheter. Kan brokobles ved hjelp av ulike moduler for drift i 2,3,4,5,6 og 8 kanaler ut i fra behov og ønsker.

 

Før: 6990,- Nå: 3000,-

pic_37_picBrowser_gravity8g-1000_all.jpg

 

 

kontakt meg på glenn@musicaltransparency.com for ytterligere info.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

P-6: High- End komponentsett: Veil pris: 13990,- Nå: 5990,-

G-500: Monoblokk, ubrukt

 

Litt mer info om overstående er du snill. Jeg fant ikke så veldig mye info på nettsiden du linket til.

 

P-6 er et komposett som bygger på noen av de beste høyttalerelementene fra Scan-Speak. Tilsvarende elementer finner du igjen i svært dyre hjemmehøyttalere.

Tilsvarenbde elementer benyttes i toppserien til både Alpine og Genesis.

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=256&language=de

 

Monoblokken G-500mkII er en liten kraftplugg som yter 560watt ved 2 ohm.

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=256&language=de

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en mono jeg Glenn. Til en Jl 12W7.

Tenkte på den som var demo. Hva yter den?

 

G-500 mkII yter 560W ved 2 ohm. Svært liten av størrelse, men meget spillevillig.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varene skal bort, så vi er også åpne for bud på visse deler av utvalget. Vi ber dog om at budene holdes seriøse.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe jalla? Jeg blir rett og slett irritert. Infoen om elementene er mildt sagt elendig! Du poster også samme linken på begge produktene... Det er jo forsåvidt greit, da jeg skjønner hvordan jeg søker.

 

P-6 er et komposett som bygger på noen av de beste høyttalerelementene fra Scan-Speak. Tilsvarende elementer finner du igjen i svært dyre hjemmehøyttalere.

Tilsvarenbde elementer benyttes i toppserien til både Alpine og Genesis.

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=256&language=de

 

Monoblokken G-500mkII er en liten kraftplugg som yter 560watt ved 2 ohm.

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=256&language=de

 

mvh

 

Glenn

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe jalla? Jeg blir rett og slett irritert. Infoen om elementene er mildt sagt elendig! Du poster også samme linken på begge produktene... Det er jo forsåvidt greit, da jeg skjønner hvordan jeg søker.

 

Om du ikke har annet å bli irritert over, syntes jeg faktisk synd på deg.............he he he:boxers

 

Vil du viten noe om elementene, så send meg en mail. Ikke noe problem.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår