SexTreme- Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Som topic sier, så må jeg selge min 1,8l golf 2, pga tids- og plassmangel! Bilen er en helt grei bruksbil, som starter og går veldig bra. Den ser faktisk ganske grei ut til å være en såppas gammel bil også!! Nylig byttet ut den gamle grillen med en splitter ny emblemfri grill. Har også nettopp byttet toppakning. Rutene er sotet hos hurtigruta carglass her i Trondheim! Bilen er sort, interiøret er grått/sort og så å si helt.. bortsett fra en liten skramme i førersete.. Takluke, momo girkule (sort/chrome) og et helt greit sportsratt:) Den gamle grillen kan følge med om ønskelig. Det står 2 bra, og 2 helt greie helårsdekk på bilen. Det er minimalt med rust, og ingen rusthull el noe! Ikke EU-godkjent.. Men det skal ikke være noe problem å få den igjennom. Mangler: eksospotte, ledningsett til hengerfeste og kabelen til speedometeret har ramlet av. that's it, som jeg vet om! Pga jeg må kvitte meg med bilen FORTEST MULIG, så går den til første og beste bud. altså ikke under 5000,-! PM og mail sjekkes ikke så ofte. Spør om det er noen spm! Send helst sms på 962 09 825. HASTER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SexTreme- Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SexTreme- Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 er årsavgifta betalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SexTreme- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 solgt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg