Mikkel_Rev Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Heisann!! Jeg driver å lakerer en del rammer og plater for et firma. Jeg er med andre ord kjent med 2K lakk og metoder med vanlig lakksprøyte. (Bruker en Sata Jet) Men jeg har lyst til å prøve meg på motivlakkering. Er det noen som har kjenskap til hvilke sprøyter som er bra, billig? Eller kanskje noen tilogmed har en brukt dobbelaction motivlakkeringsprøyte med gravitasjonkopp til salgs? :) Takk for tilbakemeldinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Etter pris vil jeg anbefale. Under 500 kr Biltema Mellom 500 - 2000 kr Evolution fra http://www.airbrush.no/page8.html Over 2000 Richpen Mojo. Mike Learn custom sprøyte. Fåes hos CChristoffersen i skien. Dette er kun norske forhandlere. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg