MGR Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 http://tunertrader.vidiac.com/category/Fifth+Gear/0/wm/af3bcb23-5635-4ba3-bdfc-fae662566c1b.htm bare meg en står monter evo'n der? 5.40 utti filmen ca.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg synes også det ligna fælt på Monsteret! Syns Tiff var flink jeg! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hehe, det der var ikke særlig bra for en som kaller seg verdens beste å kjøre sidelengs... Hvis dere ser på de nye episodene av 5th gear er det kvalmt hvor mye de skryter Tiff opp i skyene. Greit han er flink å kjøre, men han er ikke best i alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Noen som har bilder av bilen Tiff kjørte? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hadde jo en som var bra.. Så ut som monsteret.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 er jeg helt teit vis jeg sier han har drømme jobben!! Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 sykt feit bil da:) stilige de der soarer'ene! å ikke minst lyden, ganske hissig kvittring! uten dump? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Syns den videon virka litt "oppskrytt" jeg. Og den ene gangen han klarer å fullføre tipper jeg det ikke er han som kjører en gang! Tror det var monster-evo'n som sto der ja. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hehe, det der var ikke særlig bra for en som kaller seg verdens beste å kjøre sidelengs... Hvis dere ser på de nye episodene av 5th gear er det kvalmt hvor mye de skryter Tiff opp i skyene. Greit han er flink å kjøre, men han er ikke best i alt! Enig, dem skryter litt for mye av han, men på en annen side har han ganske grei "racing-historie" bak seg... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg