vwgutt Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Noen som trenger noe Golf 3 deler? Sjefen min har fått tak i en Golf 3 som skal hugges. Er en av de første utgavene. 1,8l. Gått rundt 200000. Dører og slikt er ikke brukenes pga. rust. Men mye annet er bra. Kan se om jeg får tatt ett par bilder også når jeg kommer på jobb. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 4 dørs ??? Evt så trenge eg de 4 små listene som er på forskjermene og bakskjermene .. Pris på de? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Det er en 4 dørs ja Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 har sendt deg en pm.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 har sendt deg en pm.. ;) Har svart.;) Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 4 dørs ??? Evt så trenge eg de 4 små listene som er på forskjermene og bakskjermene .. Pris på de? Dette er en 4 dørs ja. De var bra de listene. Kom med bud. bilen står forøvrig i oslo Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hva slags farge er det på denne? pris på hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 200kr for listene???.. kan kj var mye vart for deg vis du ska kasta bilen. Hvor i oslo står bilen ?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 200kr for listene???.. kan kj var mye vart for deg vis du ska kasta bilen. Hvor i oslo står bilen ?? Skal høre nærmere med han i morgen. Bilen står på klemetsrud. Ikke så langt unna grønmo Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Glemte å spør om det var lakkerte lister eller vanlige svarte ?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Fikke ikke sjekket opp noen av delene i går siden jeg ikke var i nærheten. og det ser ikke ut som jeg klarer det i dag heller.. men skal sjekke opp dette så fort det lar seg gjøre. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat gt Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Noen som trenger noe Golf 3 deler?Sjefen min har fått tak i en Golf 3 som skal hugges. Er en av de første utgavene. 1,8l. Gått rundt 200000. Dører og slikt er ikke brukenes pga. rust. Men mye annet er bra. Kan se om jeg får tatt ett par bilder også når jeg kommer på jobb. hei,åssen er motoren på denne bilen,og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 beklager sein oppdatering. Her er bilder av bilen. Har ikke fått sett den inni enda.. regner med og gjøre dette i morgen. Glemte å spør om det var lakkerte lister eller vanlige svarte ?? Disse var pene og ulakkerte. hei,åssen er motoren på denne bilen,og pris Dette er en vanlig 1.8 90hk. Det er en annen som har lurt på motor og. Ikke noe ulyder i motor. Motor selges for 1500,- hvis dere plukker den ut selv. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg